No ei kait siinä, neljäs blogiteksti samalle päivälle. Onneksi se toinen puoli on Suojelusperkeleeltä, empähän saa kaikkea kunniaa (anteeksi mitä?) itselleni.

Aloin kirjoittamaan koska minulla on ihan liikaa ylimääräistä aikaa ATK-tunneilla, ja lisäksi haluan purkaa teille sydäntäni = kertoa teille eräästä hauskasta paikasta johon voisin uhrata hyvinkin paljon aikaa. Sinä, joka kiljaisit "WOW!", saat ällöttävän rangaistuksen iltapäiväteeni jälkeen. Paitsi etten minä juo mokomaa litkua.

Nimittäin makuuhuone, erityisesti sänky. Ajatelkaa kaikkia niitä mahdollisuuksia, mitä pehmeä sänky, kunnon peitto ja tyynyvuori mahdollistavat! Enkä tarkoita (pelkkää) naimista. Nukkuminen on yksi parhaista asioista jota tiedän, peittoon kääriytyminen ja hyvään kirjaan uppoaminen on suorastaan terapeuttista, tyynysota kertonee jo sanana kaiken oleellisen.. rajattomat mahdollisuudet nautinnollisiin ja älyvapaisiin hetkiin! Kaiken kauniin lisäksi olen käynyt elämäni parhaat keskustelut juuri makuuhuoneessa. (Kakkossolun iltajuttelut käyvät oikeasti terapiasta, ootte ihania, Mörsy & Perkele sekä satunnaisvierailijat <3) Unissaan puhuminen aiheuttaa myös makeat naurut, paska vain että yleensä se olen minä joka höpöttää menemään.  Eräs ystäväni leikki unissaan helikopteria; juttu jolle ajksan vieläkin anuraa, vaikken edes todistanut koko tapahtumaa!

Toisaalta myös kaikkein kamalimmat muistoni liittyvät makuuhuoneeseen, mutta turha kuvitellakaan että minä ruotisin niitä tässä. On huutava vääryys että yksi maailman ihanimmista paikoista saattaa muuttua hetkessä synonyymiksi painajaisille, huudoille ja pelolle. Sama ilmiö toistuu yllättävän usein lastenohjelmien kanssa; nykyisiä en suosittele kuin masokisteille, kolmevuotiailla on vielä mahdollisuus kasvaa kier.. suoraan.

Päivän sään jälkeen elokuva "Mansikoita, kermavaahtoa ja liukastevoide", ohjaana Eki Rektio, pääosissa Anu Saukko ja J. Ortikka. Sen jälkeen vähän yhteiskuntakritiikkiä by Iivuljanei, jos huonosti käy.
PS.  Bubble Shooter 2 on saamarin addiktoiva peli, joten älkää edes kokeilko. Ja nyt kun minä kielsin niin te ryntäätte heti kokeilemaan, eikö niin? Sama juttu jos väitän ettette kykene koskettamaan kyynärpäätänne kielellänne.