Otsikointi on blogikirjoittelun parasta antia.

Minä uhkasin lupasin laittaa tänne jotain kuvamateriaalia viikonloppuna, mutta kuinkas kävikään; olin koko viikonlopun töissä ja kuvien skannaaminen jäi päiväuneksi. Näin siis tänään, ja seuraavaksi sää. (Oikeastaan yritän viikonloppuna laitella jotain, mulla ei pitäisi olla töitä.)

Käsi ylös kuka harrastaa foorumimuotoista roolipelausta! Minä ainakin, Cliché on loistava paikka jossaon huippu porukka. Mien hahmosivuilta näkynee, että sessuja on kertynyt melkoinen määrä. Ja tuo on vielä päivittämättä, niitä on oikeasti enemmän. Ja lisää tulee, mä en osaa lopettaa ajoissa. Yhtään mitään.

Mutta jotain minun on sanottava puolustuksekseni - yleensä mietin asiat (lähes) loppuun asti; mitä kaikki eivät tee. En ymmärrä niitä jotka aloittavat jotakin ja jättävät sen loppuunkoska eivät ole ajatellut seuraavaa sekuntia pidemmälle. Itse saatan jättää jotain kesken tai lojumaan (tai työstän sitä miljoonaan otteeseen), mutta teen aina loppuun sen mitä aloitan, tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin. Jostain syystä tuntuu että se on lähes aina myöhemmin. Oh well, olen hivenen laisk.. eikun perinpohjainen asioissani. Älkää tuomitko minua sen takia.

Lisäksi osaan käyttää ajan hyödyksi - nytkin on yhteiskuntaoppia (vai onko jo peräti ruokatunti?) ja minä vain kirjoitan blogiin jotain turhanpäiväistä mitä ihmiset tuskin lukevat. Mutta mitäs minä pienistä kun eivät nekään meistä.

PS. Sauvakävely on turhaa, sanoivat ihmiset mitä tahansa. Hiihtoa ilman suksia tai kävelyä keppien kanssa, siis mitä hittoa? Itse en moiseen ole sortunut, enkä aiokaan. Ja paskat minä välitän siitä kulutuksesta!